Óráink, foglalkozásaink

SFG kettlebell / az egész test edzése

A kettlebell egy roppant egyszerű eszköz, amelynek segítségével a test minden izma remekül megdolgoztatható. Igazán hatékonnyá az SFG (StrongFirst Girya) rendszerű edzés teszi, amely a megfelelő edzésprogrammal ötvözve egyszerre javítja a testtartást, növeli a testi erőt és fokozza az állóképességet. A kettlebell edzés nem feltétlenül a látványos izomzatról, sokkal inkább a helyes mozgásról, a mozdulatsorok kedvező hatásáról szól. Javul a testtartásod és a keringésed, növekszik a vitálkapacitásod és a testi erőd – azaz megtanulod jobban használni az egyre jobban használható testedet. Az, hogy közben izmosabb is leszel, amolyan „melléktermék”.

Miért pont StrongFirst rendszerű a kettlebell edzés?

A tapasztalat azt mutatja, hogy a StrongFirst rendszerével egyszerre biztonságos és hatékony a testedzés. A kettlebell gyakorlatok kiválóan skálázhatók az edzettség, a testalkat, az aktuális erő, állóképesség, mobilitás, technikai tudás szerint. A kettlebellel végzett edzés nemtől és kortól függetlenül, tényleg mindenkinek hasznos és ajánlott – az élsportolóktól a rehabilitációra szorulókig. A valóban helyesen végzett kettlebell gyakorlatok biztonságosak, a sérülés kockázata elenyésző. A StrongFirst alapkövetelménye: „a biztonság a legfontosabb”.

  • Az erő és az állóképesség fejlesztésére egyaránt kiválóan alkalmas edzésmódszer. A törzs izomzatát (a „core” izmokat) rendkívül jól erősíti. A kettlebellel végzett edzés során a gerincet körülölelő izmok kiemelt szerepet kapnak. Így nem csupán megelőzhetők a gerincproblémák, de a már meglévők csökkentésére vagy akár megszüntetésére is lehetőséget kínál.

    • Erő 75%
    • Állóképesség 75%
    • Komplexitás 33%
  • Csillik Barbara
    Csillik Barbara

    Strong First Girya Level I.
    X-Training Instruktor,
    OKJ Csoportos Fitnesz Instruktor

    Dudevszky Gábor
    Dudevszky Gábor

    StrongFirst Girya Level I. instruktor, StrongFirst Bodyweight instruktor,
    Flexible Steel instruktor,
    FMS-szakértő, Clubbell-oktató,
    OKJ sportoktató

    Garas Gusztáv
    Garas Gusztáv

    Strong First Girya Level II., Strong First Lifter,
    FMS Szakértő, CrossFit Level 1.,
    OKJ Fitnesz és Testépítés edző

    Henter Kati
    Henter Katalin

    StrongFirst Girya Level I.,
    Ground Force Method Level II. instruktor,
    FMS szakértő

    dr. Kátay Tamás
    dr. Kátay Tamás

    StrongFirst Girya Level I,
    Polar Polar Cardio: Fitness BASIC, CrossTrainer, RaceTrainer
    OKJ sportoktató (testépítés – fitnesz), OKJ személyi edző

    Patkó Péter
    Patkó Péter

    StrongFirst Girya Level I,
    FMS szakértő, GFM oktató, Clubbel oktató
    OKJ Fitness Instruktor

    Pálinkás Csaba
    Pálinkás Csaba

    StrongFirst Girya Level I.,
    Svédmasszőr
    Gerincbarát edző, OKJ Fitnesz és Testépítés edző

  • Dudevszky Gábor
    • Hétfő, Szerda 17:00 - 18:00, 18:00 - 19:00
    Garas Gusztáv
    • Hétfő, Szerda, Péntek 17:00 - 18:00
    Henter Kati
    • Hétfő, Szerda, Péntek 7:00 - 8:00, 8:00 - 9:00
    dr. Kátay Tamás
    • Kedd, Csütörtök 19:00 - 20:00, 20:00 - 21:00
    Patkó Péter
    • Kedd, Csütörtök 18:00 - 19:00
    Pálinkás Csaba
    • Hétfő, Szerda 19:00 - 20:00, 20:00 - 21:00,

Funkcionális Edzés / változatosság és fejlődés

Ha intenzív – a keringést, a légzést és a test teljes izomzatát megmozgató – edzésformát keresel, mindenképpen érdemes eljönnöd funkcionális edzéseinkre. A cél a jól működő („funkcionáló”) test kialakítása. Könnyedén kapjuk ölbe szeretteinket, a lépcsőzés nem a biztos zihálást jelenti 2 karton vízzel sem, a házimunkának nem automatikus velejárója a derékfájás stb.

Erő, állóképesség és helyes mozgás

A gyakorlatok a Te erőnlétedhez, kondíciódhoz, mobilitásodhoz igazodnak, tehát mindenki – kortól, nemtől és erőnléttől függetlenül – jól érezheti magát. Az edzések során a következő tulajdonságok fejlesztésével foglalkozunk: erő, teljesítmény, sebesség, állóképesség, robbanékonyság, kitartás, egyensúly, koordináció, mobilitás, stabilitás.

  • Funkcionális Edzésen a saját testünket használjuk „súlyként”, illetve egyszerű eszközöket kiegészítésnek az egyes feladatok nehézségi fokának finomhangolásához. Súlyzórúd, kettlebell, TRX, gumiszalag, kézi súlyzó, fittlada... bármi, ami a célnak megfelel. :)

    • Erő 75%
    • Állóképesség 75%
    • Komplexitás 75%
  • Garas Gusztáv
    Garas Gusztáv

    Strong First Girya Level 2, Strong First Lifter,
    FMS Szakértő, CrossFit Level 1.,
    OKJ Fitnesz és Testépítés edző

    Patkó Péter
    Patkó Péter

    StrongFirst Girya Level I,
    FMS szakértő, GFM oktató, Clubbel oktató
    OKJ Fitness Instruktor

    Takács Gábor
    Takács Gábor

    StrongFirst Girya Level I,
    FMS szakértő, GFM oktató,
    Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar – testnevelő tanár

  • Garas Gusztáv
    • Hétfő, Szerda, Péntek 18:00 - 19:00
    Patkó Péter
    • Kedd, Csütörtök 17:00 - 18:00
    Takács Gábor
    • Kedd, Csütörtök 07:00 - 08:00, 08:00 - 09:00

Strong First Lifting / Erőemelés

Erőemelés edzéseink a Strong First rendszer mentén a az erőemelő fogásnem használatával és azok kiegészítő gyakorlataival, variációival a maximális erő nivelésére, és mindenapi hatékony használatára koncentrálnak.

A Strong First Alapelvek
  • Első a biztonság: Sérülésmentes edzés, Stabil fejlődés.
  • Az Erőnek átfogóbb célja van: Megfelelő erő nélkül nem jöhet létre a mozgás a gyakorlat. Az Erő az alap.
  • A feszítettség erőt ad: A test, az izomzat megfelelő feszítése nélkül nem jöhet létre helyes és erős mozgás.
  • Lazaság erőt ad: felesleges, rossz helyen/időben fellépő ellenállások lassítanak, gyengítenek.
  • Tökéletes technika: A legjobb technika a legerősebb.
  • "Hosszú" pihenőidők: a megfelelő pihenés nélkül nem lehet tartósan fejlődni. Igaz ez a napi/heti/éves mind pedig a sorozatok közötti pihenésre.
  • Egyszerűen: Az alapokat tudd és gyakorold! Azokban légy jó! A többi jön magától.
  • Ördögi: A nehézség a részeltekben rejlik. Figyelj rá oda!

Milyen is egy erőemelő edzés

Az első alkalommal/hetekben az egyén felmérése történik. Mik az erősségei, mik a gyengeségei, mi az amin érdemes/kell javítani, és mi az ami már most is jól működik. Ezek alapján egyéni edzéstervet állítunk össze midnenkinek, amit minden alkalommal felügyelet mellett végez a tanítvány. Kezdőként az első hetekben megismerkedünk az alapgyakorlatokkal, és azok helyes végrehajtásával: a guggolással, a fekvenyomással és a felhúzással. A súlyzós-, ellenállásos edzések és ebbe beleértve az erőemeléskomoly versenyszinten is biztonsággal űzhető 14-től 99 éves korig kortól és nemtől függetlenül.

  • És hogy kinek való mindez
    Röviden: bárkinek!
    Ha egész nap egy irodában töltöd a napod,és akár már itt-ott fáj valamid (derekad, nyakad, hátad,!térded! stb.) - A helyes mozgás erőssé és fájdalommentessé tesz .
    Ha túlsúlyos vagy, és szeretnél jobb formába lendülni - például légszomj nélkül feljutni gyalog a másodikra, vagy egyedül felkapni a rekesz sört -, erre is kiválóan alkalmas.
    Ha vékony vagy, és szeretnél harmónikus arányos és erős izomzatot építeni akkor ez a Te sportod.
    Ha egy ideje már "gyúrsz", de valahogy nem jutsz egyről a kettőre: elértél egy erőszintet, de megrekedtél, a jó edzésterv és a gyengeségek kijavítása lesz számodra a fejlődés záloga
    Ha sportként vonz az erőemelés, itt biztonságossan sajátíthatod el a módját.
    Ha kiegészítésként pl. állóképességi sportolók mégis csak kellene erős derekat ellenálló izomzatot építened akkor itt a helyed.

    • Erő100%
    • Állóképesség 25%
    • Komplexitás 50%
  • Csillik Barbara
    Csillik Barbara

    Strong First Girya Level I.
    X-Training Instruktor,
    OKJ Csoportos Fitnesz Instruktor

    Garas Gusztáv
    Garas Gusztáv

    Strong First Girya Level II., Strong First Lifter,
    FMS Szakértő, CrossFit Level 1.,
    OKJ Fitnesz és Testépítés edző

  • Edzések
    • Hétfő, Szerda 17:00-20:00
    • Kedd, Csütörtök, Vasárnap 17:30-20:00
    • Péntek 17:00-19:00

Regatta / erő és állóképesség

Láttál már gyenge evezőst? Evezős edzéseink neked szólnak, ha erőre és állóképességre vágysz. Az evezős ergométeren végzett edzés gyakorlatilag egy kalóriamáglya – ez pedig számos jótékony hatást jelent egyszerre. Nem vízen zajlik, a végére mégis mindenki vizes...

Evezés?

Az evezés erő-állóképességi sport, tehát magas intenzitású és nagy időintervallumban végzett tevékenység. A mozgás összetett és ciklikus, elsajátítása egyáltalán nem egyszerű, de megéri: minden izmodat megdolgoztatja. Az edzés alapja itt is a helyes mozgás és a stabilitás. Az edzések során a Concept 2-es evezőpad adja az alapot, melyhez egyéb eszközök használata is kapcsolódhat.

    • Evezőpados edzésen sokféle edzésmintával találkozhatsz:
    • - Fix tempó, fix húzásritmus vagy fix teljesítményszint
    • - Gyorsaság, gyorserő-fejlesztés
    • - Sorozatterhelések (létrák, piramisok, fix vagy változó pihenővel)
    • - Változó iramterhelések
    • - Szintfelmérés versenytávokon (500 m, 1000 m, 2000 m)
    • - Mozgás- és technikafejlesztés minden szinten, profi edzővel

    • Erő 50%
    • Állóképesség 100%
    • Komplexitás 25%
  • Garas Gusztáv
    Garas Gusztáv

    Strong First Girya Level II., Strong First Lifter,
    FMS Szakértő, CrossFit Level 1.,
    OKJ Fitnesz és Testépítés edző

    Pálinkás Csaba
    Pálinkás Csaba

    StrongFirst Girya Level I.,
    Svédmasszőr
    Gerincbarát edző, OKJ Fitnesz és Testépítés edző

  • Csaba + Gusztáv
    • Hétfő, Szerda 19:00 - 20:00
    • Péntek 17:00 - 18:00

Vegyél részt Te is az Erőmester óráin!

Várunk a hét szinte minden napján

Csatlakozás

Próbáld ki!

Első órádat mi álljuk.

Ismerkedő óra