Óráink, foglalkozásaink

SFG kettlebell / az egész test edzése

A kettlebell egy roppant egyszerű eszköz, amelynek segítségével a test minden izma remekül megdolgoztatható. Igazán hatékonnyá az SFG (StrongFirst Girya) rendszerű edzés teszi, amely a megfelelő edzésprogrammal ötvözve egyszerre javítja a testtartást, növeli a testi erőt és fokozza az állóképességet. A kettlebell edzés nem feltétlenül a látványos izomzatról, sokkal inkább a helyes mozgásról, a mozdulatsorok kedvező hatásáról szól. Javul a testtartásod és a keringésed, növekszik a vitálkapacitásod és a testi erőd – azaz megtanulod jobban használni az egyre jobban használható testedet. Az, hogy közben izmosabb is leszel, amolyan „melléktermék”.

Miért pont StrongFirst rendszerű a kettlebell edzés?

A tapasztalat azt mutatja, hogy a StrongFirst rendszerével egyszerre biztonságos és hatékony a testedzés. A kettlebell gyakorlatok kiválóan skálázhatók az edzettség, a testalkat, az aktuális erő, állóképesség, mobilitás, technikai tudás szerint. A kettlebellel végzett edzés nemtől és kortól függetlenül, tényleg mindenkinek hasznos és ajánlott – az élsportolóktól a rehabilitációra szorulókig. A valóban helyesen végzett kettlebell gyakorlatok biztonságosak, a sérülés kockázata elenyésző. A StrongFirst alapkövetelménye: „a biztonság a legfontosabb”.

  • Az erő és az állóképesség fejlesztésére egyaránt kiválóan alkalmas edzésmódszer. A törzs izomzatát (a „core” izmokat) rendkívül jól erősíti. A kettlebellel végzett edzés során a gerincet körülölelő izmok kiemelt szerepet kapnak. Így nem csupán megelőzhetők a gerincproblémák, de a már meglévők csökkentésére vagy akár megszüntetésére is lehetőséget kínál.

    • Erő 75%
    • Állóképesség 75%
    • Komplexitás 33%
  • Csillik Barbara
    Csillik Barbara

    Strong First Girya Level I.
    X-Training Instruktor,
    OKJ Csoportos Fitnesz Instruktor

    Garas Gusztáv
    Garas Gusztáv

    Strong First Girya Level II., Strong First Lifter,
    FMS Szakértő, CrossFit Level 1.,
    OKJ Fitnesz és Testépítés edző

    Henter Kati
    Henter Katalin

    StrongFirst Girya Level I.,
    Ground Force Method Level II. instruktor,
    FMS szakértő

    dr. Kátay Tamás
    dr. Kátay Tamás

    StrongFirst Girya Level I,
    Polar Polar Cardio: Fitness BASIC, CrossTrainer, RaceTrainer
    OKJ sportoktató (testépítés – fitnesz), OKJ személyi edző

    Márkin Péter
    Márkin Péter

    Strong First Girya Level I.
    FMS Szakértő, GFM Oktató
    OKJ Testépítés Fitensz edző

    Pálinkás Csaba
    Pálinkás Csaba

    StrongFirst Girya Level I.,
    Svédmasszőr
    Gerincbarát edző, OKJ Fitnesz és Testépítés edző

  • Csillik Barbara
    • Hétfő, Kedd, Csütörtök 19:00 - 20:00
    Garas Gusztáv
    • Kedd, Csütörtök 7:30 - 8:30
    • Szerda 19:00 - 20:00
    • Péntek, Vasárnap 17:00 - 18:00
    Henter Kati
    • Hétfő, Szerda 7:00 - 8:00, 17:00 - 18:00, 18:00 - 19:00
    • Péntek 7:00 - 8:00
    dr. Kátay Tamás
    • Hétfő, Szerda 19:00 - 20:00, 20:00 - 21:00
    Márkin Péter
    • Kedd, Csütörtök 17:00 - 18:00, 18:00 - 19:00
    Pálinkás Csaba
    • Kedd, Csütörtök 12:00 - 13:00, 19:00 - 20:00, 20:00 - 21:00

Funkcionális Edzés / változatosság és fejlődés

Ha intenzív – a keringést, a légzést és a test teljes izomzatát megmozgató – edzésformát keresel, mindenképpen érdemes eljönnöd funkcionális edzéseinkre. A cél a jól működő („funkcionáló”) test kialakítása. Könnyedén kapjuk ölbe szeretteinket, a lépcsőzés nem a biztos zihálást jelenti 2 karton vízzel sem, a házimunkának nem automatikus velejárója a derékfájás stb.

Erő, állóképesség és helyes mozgás

A gyakorlatok a Te erőnlétedhez, kondíciódhoz, mobilitásodhoz igazodnak, tehát mindenki – kortól, nemtől és erőnléttől függetlenül – jól érezheti magát. Az edzések során a következő tulajdonságok fejlesztésével foglalkozunk: erő, teljesítmény, sebesség, állóképesség, robbanékonyság, kitartás, egyensúly, koordináció, mobilitás, stabilitás.

  • Funkcionális Edzésen a saját testünket használjuk „súlyként”, illetve egyszerű eszközöket kiegészítésnek az egyes feladatok nehézségi fokának finomhangolásához. Súlyzórúd, kettlebell, TRX, gumiszalag, kézi súlyzó, fittlada... bármi, ami a célnak megfelel. :)

    • Erő 75%
    • Állóképesség 75%
    • Komplexitás 75%
  • Garas Gusztáv
    Garas Gusztáv

    Strong First Girya Level 2, Strong First Lifter,
    FMS Szakértő, CrossFit Level 1.,
    OKJ Fitnesz és Testépítés edző

  • Garas Gusztáv
    • Szerda 18:00 - 19:00
    • Péntek 18:00 - 19:00
    • Vasárnap 18:00 - 19:00

AlphaPower Lifting / Erőemelés

Az Alpha Popwerlifting kifejezetten a maximális erő fejlesztésére fókuszál az erőemelő fogásnemek és azok variációi segítségével.

Az Alpha Powerlifting olyan edzésrendszert kínál, amely:
  • mindenkinek a saját egyéni adottságaira van szabva;
  • az erőemelés alapgyakorlatai segítségével komplett fizikumot épít;
  • a képességek fejlesztésére helyezi a hangsúlyt, a "trendiség" nem szempont;
  • élvezetes, és folyamatos kihívást jelent;
  • nagyobb fizikai erőt és látványosabb fizikumot eredményez, mint azt valaha gondoltad volna.

Hogyan zajlik ez pontosan?

Az első találkozás alkalmával teljes körű állapotfelmérést csinálunk. Ezután már javarészt tudjuk, hol vannak az esetleges egészségügyi problémákból és/vagy az (ülő) életmódból adódó mobilitási hiányosságok. Sokan másképpen gondolják, de az erőemelés komoly versenyszinten is biztonsággal űzhető 14-től 70+ éves korig - kortól és nemtől függetlenül bárki megtalálhatja benne a kihívást és a kiteljesedés lehetőségét. Az első edzéseken megismerkedünk az alapgyakorlatokkal is: a guggolással, a fekvenyomással és a felhúzással. A következő óráktól pedig már személyre szabott programmal az alapoktól kezdjük felépíteni erőt.

  • És hogy kinek való mindez
    Röviden: bárkinek!
    Ha egész nap egy irodában senyvedsz, és érzed, hogy egyre inkább fáj mindened (a derekad, a nyakad, a hátad stb.) - ez az edzés megerősít, felfrissít testileg és mentálisan egyaránt.
    Ha túlsúlyos vagy, és szeretnél jobb formába lendülni - például légszomj nélkül feljutni gyalog a másodikra, vagy egyedül felkapni a rekesz sört -, erre is kiválóan alkalmas.
    Ha egy ideje már "gyúrsz", de valahogy nem jutsz egyről a kettőre: elértél egy erőszintet, de megrekedtél - felépítjük az edzésrendszeredet, és jól megírt edzésprogrammal átlendítünk a platón.
    Ha sportként vagy akár életmódként vonz az erőemelés - szakszerű irányítás mellett sajátíthatod el minden csínját-bínját.

    • Erő75%
    • Állóképesség 25%
    • Komplexitás 50%
  • Neszveda Tamás
    Neszveda Tamás

    OKJ Sportedző (erőemelés szakág), IPF Kat. 2 Nemzeti Bíró (erőemelés),
    IPC WPPO Kat. 2 Nemzeti bíró (para-erőemelés)

  • Neszveda Tamás
    • Hétfő, Kedd, Csütörtök 17:30-19:00
    • Kedd, Csütörtök, Péntek 7:00-8:30, 20:00-21:30

Vegyél részt Te is az Erőmester óráin!

Várunk a hét szinte minden napján

Csatlakozás

Próbáld ki!

Első órádat mi álljuk.

Ismerkedő óra